Дистанційне навчання

Уряд ввів карантин у всіх навчальних закладах України, починаючи з четверга, 12 березня.
Тому ми пропоную вам ідеї, чим можна зайнятися з дитиною під час карантину та як вберегти її від захворювання.
Настільні ігри
Знайдіть час пограти з дитиною в її улюблену настільну гру. Адже у кожної малечі, ймовірно, є улюблені ігри: "Поле чудес", "Монополія", "Вгадай мелодію", "Міста" тощо. Тож виділіть час та пограйте всією сім'єю – це весело і пізнавально.
Або купіть великий пазл з нескладним кадром з мультику чи картинкою з будь-якого мультику. Виберіть час, щоб всім разом його зібрати і весело проведіть вечір.
Заняття творчістю
В інтернеті можна знайти безліч онлайн-майстер-класів з хенд-мейду: аплікації, вишивки, виготовлення ляльок-мотанок, декупаж, вироби з паперу, тканини, глини та інших матеріалів, виготовлення домашнього мила і т. д.
Спробуйте, можливо саме так ваша дитина і знайде собі нове хобі чи навіть зробить це справою всього життя.
Читання книг
Домовтеся з дитиною, що за час карантину вона прочитає книгу, яку сама вибере. Допомагайте їй у цьому, або можете читати разом. Після цього обговоріть книгу, героїв та попросіть дитину намалювати якийсь епізод (якщо вона звісно захоче).
Приготуйте щось смачненьке
Дозвольте вашій дитині вибрати якусь цікаву страву, нехай вона сама знайде потрібний рецепт. Звісно, карантин не найкращий час для походів по магазинах, але ж не сидіти голодними.
Обов'язково приготуйте це разом та покажіть дитині, як це потрібно робити. Якщо їй сподобається, то можете зробити це сімейною традицією і готувати разом, до прикладу, щосуботи.
Перегляд фільмів
Пошукайте в інтернеті фільми чи мультфільми, які можна дивитися з дітьми. Це можуть бути: "Пригоди Паддінгтона", "Коко", "Красуня і чудовисько", "Нікчемний я", "Джуманджі", "Людина-павук" тощо.
Але не дивіться більше одного фільму в день з дитиною дорослішого віку, а для молодшого школяра досить 30-40 хвилин.
Зіграйте в "крокодила"
Ця гра подобається дорослим і дітям. Чим молодші учасники, тим простіші слова варто загадувати. У цій грі задіюється логіка, розвиваються артистичні здібності, міміка.
Як грати? Скажіть одній дитині тварину чи річ, предмет (це може бути будь-що), щоб вона змогла показати це за допомогою жестів іншим гравцям (членам сім'ї чи друзям). Той, хто першим вгадає, показуватиме наступним.
Ведення щоденника
Купіть для дитини гарний блокнот, який застібається на замочок чи закривається на ключик. Та запропонуйте своєму чаду щоденно вести блокнот, записувати туди свої думки та описувати, як минув день. Це допоможе розвивати пам’ять дитини та розвине здатність чітко висловлюватися.
Як вберегти дитину від захворювання
Як вберегти себе та дітей від коронавірусу?
  • Обов'язково мийте руки з милом;
  • Коли чхаєте чи кашляєте – закривайте ніс та рот серветкою або згином ліктя;
  • М'ясо, яйця та рибу обов'язково термічно обробляйте;
  • Обов'язково мийте фрукти та овочі;
  • Уникайте тісного контакту з людьми, у яких проявляють симптоми респіраторних захворювань, такі як кашель та чхання;
  • Уникайте диких тварин та не відвідуйте ферми;
  • Тримайте подалі від хворих;
  • Максимально обмежте тісний контакт з іншими людьми, тримайтесь на відстані 6 футів (це приблизно 1,80 м).


Індивідуальний план роботи практичного психолога
Шевченко Оксани Вячеславівни
під час дистанційної роботи КЗЗСО «Липнязька ЗШ І-ІІІ ступенів»
 з 12.03.2020р. по 24.04.2020р.
Дата
Час
 роботи
Напрям діяльності
Зміст роботи
12.03.20
9.00-11.00
Організаційно-методична
Заповнення журналу  роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині.
11.00-12.00
Організаційно - методична
Навчання по створенню тестів в  Googl Forms ( перегляд відео, практична частина).
12.00-13.00
Просвіта
Інформування учнів,батьків через мережу інтернет «Що потрібно знати про коронавірус».
13.00-15.00
Організаційно - методична
Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок».
13.03.20
9.00-11.00
Організаційно-методична
Робота з  документацією практичного психолога.
11.00-14.00
Організаційно-методична
Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій.
14.00-15.00
Підвищення кваліфікаціі
Реєстрація на курс  «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на сайті Prometheus.
16.03.20
9.00-10.00
Організаційно-методична
Заповнення журналу роботи практичного психолога.
10.00-12.00
Консультування
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.
12.00-13.00
Просвіта
Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Антивірусна психологічна Аптечка» підтримуючи курси: підбірка ігор, статей, сімейних фільмів.
13.00-15.00
Організаційно-методична
Складання плану роботи на карантин.
17.03.20
9.00-10.00
Організаційно - методична
Робота з документацією практичного психолога.
10.00-13.00
Організаційно-методична
Самоосвіта. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару з теми: «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»
13.00-15.00
Організаційно-методична
Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі.
18.03.20
9.00-10.00
Організаційно-методична
Робота з документацією практичного психолога.
10.00-11.00
Організаційно-методична
Участь у педраді.
11.00-13.00
Просвіта
Підготовка інформації «26 способів зайняти дитину вдома під час карантину».
Розміщення матеріалів на блог. 
13.00-15.00
Просвіта
Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на блог для учнів «Як захистити себе від корона вірусу».
19.03.20
9.00-13.00
Організаційно - методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів на блог для учнів та батьків, «Як пережити карантин і залишитися спокійними батьками», «Дітям про коронавірус».
13.00-15.00
Підвищення кваліфікаціі
Проходження І Модулю курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на сайті Prometheus
20.03.20








9.00-10.00
Організаційно-методична
 Робота з документацією практичного психолога
10.00-13.00
Організаційно - методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів на блог для учнів та батьків «Як вчити з дитиною уроки без стресу та криків»; «7 коротких мультиків про сім'ю, що надихають».
13.00-15.00
Організаційно-методична
Самоосвіта, перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» https://www.youtube.com/watch?v=MaC1QYAEBUE
23.03.20
9.00-10.00
Організаційно-методична
Робота з документацією практичного психолога.
10.00-13.00
Організаційно-методична
Підготовка, підбір матеріалів до «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».
13.00-15.00
Організаційно-методична
Самоосвіта в мережі інтернет, перегляд вебінару
«Булінг в освітньому середовищі»
24.03.20
9.00-11.00
Організаційно-методична
Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ семестр.
11.00-12.00
Організаційно-методична
Опрацювання фахової літератури.
12.00-15.00
Організаційно-методична
 Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).
25.03.20
9.00-11.00
Організаційно-методична
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми:  «Педагогічні стратегії налагодження дисципліни в дитячо-учнівському середовищі. Подолання агресивних проявів».
11.00-13.00
Підвищення кваліфікаціі
Проходження І Модулю курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на сайті Prometheus
13.00-15.00
Організаційно-методична
розміщення рекомендацій в блозі на тему: «Коли варто звернутися за допомогою до психолога»; відео ролик для дорослих «Як захиститися від корона вірусу»;
26.03.20
9.00-12.00
Організаційно-методична
Розміщення в блозі: відео ролик для дітей «Маленька Фрося розказала, як протистояти коронавірусу»; «21 заповідь Марії Монтессорі для батьків»; «9 веселих ігор, які дозволять вам виховати емоційно сильних дітей».
12.00-15.00
Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи».
27.03.20
9.00-12.00
Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми:  «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину».
12.00-15.00

Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».
30.03.20
9.00-12.00
Самоосвіта
Перегляд  онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації».
12.00-15.00

Організаційно-методична
Розміщення рекомендацій на блозі «Дитячі страхи і пандемія», розміщення  для перегляду відеоролика на тему: «Карантиноправила».
31.03.20
9.00-12.00
Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми:  «Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання».
12.00-15.00

Організаційно-методична
Розміщення рекомендацій на блозі «Як підлітку сформувати особисту думку», «Як навчити дитину керувати своїми емоціями».
01.04.20
9.00-12.00
Організаційно-методична
Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети).
12.00-14.00
Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми:  «Гіперактивні та неуважні школярі – це ДУГ чи проблеми виховання?».
14.00-15.00

Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару «Закінчення навчального року, робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році».
02.04.20
9.00-12.00
Організаційно-методична
Відеоперегляд і відправлення посилання учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко
12.00-14.00
Організаційно-методична
Розміщення рекомендацій на блозі батькам, учителям та педагогам «Профілактика стресів».
14.00-15.00
Організаційно-методична
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
03.04.20
9.00-11.00
Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів».
11.00-13.00
Організаційно-методична
Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».
13.00-15.00
Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи».
06.04.20
09.00-15.00
Організаційно-методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків.
07.04.20
9.00-15.00
Самоосвіта.
Перегляд  онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта» з тем: «Супервізія з психологом: стратегії вивчення педагогічних завдань», «Налагодження дисципліни. Подолання агресивності».
08.04.20
9.00-14.00
Організаційно-методична
Пошукова робота в мережі Інтернет.
14.00-15.00
Організаційно-методична
Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків: «Корисні онлайн-ресурси для навчання дітей під час карантину»; «7 простих правил, як виховати дитину, щоб не було потреби на неї кричати»
09.04.20
09.00-11.00
Самоосвіта
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток дрібної моторики в першому класі НУШ».
11.00-14.00
Організаційно-методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків «10 причин обійняти своїх дітей частіше».
14.00-15.00
Організаційно-методична
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
10.04.20
9.00-11.00
Самоосвіта.
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання».
11.00-14.00

Організаційно-методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків «Мультик про жорстокість шкільного боулінгу»; «Виховання й темперамент дитини»; «Множинний інтелект: як зрозуміти свою дитину»
14.00-15.00
Організаційно-методична
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
13.04.20
9.00-11.00
Самоосвіта.
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток стресостійкості у дітей: ігри та прийоми».
11.00-14.00

Організаційно-методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків «Спілкування з дітьми підліткового віку: що важливо контролювати?»; «Баночка щастя для формування позитивного мислення у дітей».
14.00-15.00
Організаційно-методична
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
14.04.20
9.00-11.00
Самоосвіта.
11.00-14.00

Організаційно-методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків «10 речей які варто говорити своїм дітям!»; «Казка для дітей в соціальній ізоляції. Чому мені не можна до бабусі?»
14.00-15.00
Організаційно-методична
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
15.04.20
09.00-11.00
Самоосвіта
 Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації»
11.00-15.00
Організаційно-методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків «Як допомогти дітям вчитися вдома – поради батькам»; «Родина на карантині. Складові гармонійної самоізоляції»
16.04.20
9.00-11.00
Організаційно-методична
 Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків «Про важливість уяви»; «Школа – онлайн»; «Притча для дітей: як добро завжди сторицею вертається».
11.00-14.00

Самоосвіта
Проходження І Модулю курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на сайті Prometheus
14.00-15.00
Організаційно-методична
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
17.04.20
9.00-14.00
Організаційно-методична
Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення матеріалів в блозі для учнів та батьків «Як сказати «не можна», щоб дитина вас почула»; «9 фраз, які варто говорити своїм дітям кожен день»
14.00-15.00

Організаційно-методична
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
20.04.20
9.00-14.00

14.00-15.00
Самоосвіта


Організаційно-методична
Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на сайті Prometheus
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
21.04.20
9.00-14.00

14.00-15.00

Самоосвіта


Організаційно-методична

Проходження курсу «З учнями про освіту і кар’єру» на сайті EdEra

Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога

22.04.20
9.00-11.00

11.00-14.00

14.00-15.00

Самоосвіта


Самоосвіта


Організаційно-методична
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи»
Проходження  І-ІІ модулю курсу на сайті EdEra «Протидія торгівлі людьми в Україні»

Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
23.04.20
09.00-15.00
Самоосвіта
Проходження  ІІІ-ІV модулю курсу на сайті EdEra «Протидія торгівлі людьми в Україні»
24.04.20
09.00-11.00


11.00-15.00
Самоосвіта


Самоосвіта
Проходження  заключного тесту з курсу на сайті EdEra «Протидія торгівлі людьми в Україні»
Проходження  І-ІІ модулю курсу на сайті EdEra «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»




           
Практичний психолог                                 Шевченко О. В.


Немає коментарів:

Дописати коментар